fredag 5 oktober 2012

Pricken över i:t

En väska som denna går bara inte att motstå. Den finns i flera färger.

Den prickiga väskan (färgnyans: turkos). Två färgrutor med prickar visar alternativa färger (orange och svart)

Svart, orange eller turkos? Jag valde turkos och har inte ångrat färgvalet.
Inköpsställe: VERA Design & Interiör - en härlig butik med den rätta känslan för färg och form.
Jag vet inte riktigt varför, men jag gillar prickar. När jag letar tyger blir det ofta prickigt.

Vill du också hitta pricken över i:t?  Besök VERA Design & Interiör.se

4 kommentarer:

Anna S sa...

Superfin väska!
Bor inte i närheten av Norrköping så jag skulle bli jättetacksam över info om märket. :)

Mvh Anna

Linda Fredrikson sa...

Hej Anna! Kul att du hittat till min blogg! Tyvärr finns det inget märke på/i väskan, så du måste nog ta kontakt med VERA för att få tag på den!
http://www.knappingsborg.se/vera
Hoppas du får tag på väskan. Jag köpte den i somras. /Linda

Anonym sa...

Tack! Jag har inväntat "våren" och nu skickat dem en fråga för att kolla om de kommer ta in något liknande nu denna vår.

Det är visst Bruka design som gjort väskorna... :)

Mvh Anna

Linda Fredrikson sa...

Hej Anna!
OK - hoppas du får tag på väskan! Jag har precis tvättat min i maskin. Det gick bra, men handtagen blev lite trådiga. Ska klippa bort de trådar som sticker ut, så ser väskan ny ut igen! :)
Linda