måndag 26 november 2012

Nagellack

Tre olika flaskor med nagellack (petrol, orangeröd och ljus petrol) - i bakgrunden en bild med massor med nagellacksflaskor (interiör från butiken där jag köpte nagellacken)

Kan man måla sina naglar i vilken färgnyans man vill? Klart man kan! Men jag fick kommentarer från flera håll när jag häromdagen valde färgnyansen till vänster.

- Tror du att du är 20, eller?
 
Om jag hade valt den röda i mitten tror jag ingen hade reagerat...
Jag ska snart testa och se om någon reagerar på den till höger.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du ser inte en dag äldre ut än 20, så måla på du/Gillsan

Linda Fredrikson sa...

Tack!! <3

Anonym sa...

Klart man kan! Jag har för tillfället svarta med glitter... Inte så färgglatt men snygg tycker jag i allefall :)
Msriaf

Anonym sa...

Den vänstra tycker jag är snyggast!/ mariaf