söndag 5 juli 2015

50% rabatt på Lundby Trädgård

Fantastiskt stora och vackra hängamplar.

Halva priset på alla (ordinarie pris 199 kr).


Jag tror aldrig jag sett så mycket blommor...


Underbara Pentunia


Har du inte varit på Lundby Trädgård måste du passa på nu när de har 50% rabatt på hela sortimentet (både krukor och blommor)! Jag blev mycket glatt överraskad när jag klev in på handelsträdgården. Där finns ett hav av blommor! Och allt såldes för halva priset.

På Lundby Trädgårds hemsida står det "Hos oss kan du välja bland ca 7000 vackra blomsteramplar i olika storlekar". Det är nog sant. Jag har ivarjefall aldrig sett så mycket blommor...



Jordgubbar är gott!

Och vi som skulle till Lundby för att plocka jordgubbar...

Jag fick med mig hem en Bouganvilla, en Stjärnpelagon och så förstås en hängampel med underbart vackra små rosa Petunia... och några liter nyplockade jordgubbar. 

Inga kommentarer: