måndag 7 juli 2014

Hängmattehäng

Äntligen sommar, sol och lata dagar!

Den nyinköpta hängmattan från Åhléns har fått ett perfekt läge mellan schersminen och syrenbusken. Solstrålarna strilar ner så där fint mellan bladverken. Här fläktar det dessutom alldeles lagom mycket. Skulle det ändå bli för varmt kan jag hoppa ner i bassängen med spa-funktion, som trots det låga priset fungerar utmärkt! Tji fick ni som hånade mig för det inköpet.

Boken i hängmattan heter "En man som heter Ove" och är skriven av Fredrik Backman. Har du inte läst boken, gör det! Den har humor och rätt känsla. När jag vände sista bladet och slog igen boken fick jag snyta näsan flera gånger... 

En härligt må-bra-dag med andra ord!


2 kommentarer:

Unknown sa...

Älskar den boken! Skulle också vilja ha lite skugga och någonstans att doppa mig. Men såklart unnar jag dig det kära du <3

Linda sa...

Ja, visst är boken bra! Den har både humor, värme och sorg! Mycket läsvärd! Har du inte ett träd i närheten som du kan göra till ditt favoritställe? Ta med en filt, en picknick-korg och en god bok och njut i skuggan! <3