söndag 11 augusti 2013

Vad gör man när det är skitväder?

Jo, skruvar

...och gör om hallens sittbänk till ett högskåp.

Kul att det med så enkla medel gick att omvandla möbeln till stående förvaring. Förvaringsutrymmen kan man ju aldrig få för mycket av!

De fina randiga "förvaringslösningarna" hittade jag på Nille för 50 kr styck. De fanns även i rosa/vitt och svart/vitt.

Ev. sätter jag fötter på skåpet också, men de som fanns när möbeln var en sittbänk var för höga för att den svarta förvaringskorgen ovanpå skåpet skulle få plats. Så det får bli en senare fråga.

Skönt att jag fick ordning på detta innan jag börjar jobba imorgon igen (semestern är nu slut). Återstår att åka vidare till Friskis och köra ett härligt spinningpass.

En helt OK söndag med andra ord.

Nille.com

2 kommentarer:

Unknown sa...

Fint det blev o fiffig du är :)

Linda sa...

Ja, det tycker jag också. Jag tror jag ska sätta dit hjul under och en långsmal spegel på ena sidan... Då får ju möbeln ännu fler funktioner... :) Ha det gott Camilla! Kram